smoothies och ödlor

Hallåååja! Ekholm som skriver, again.

Nu har vi precis käkat frukost. Åt en banan, en apelsin, lite vindruvor, lite annans och en rostad macka med jordgubbssylt. Helt okej frukost för såna "frukostälskare" som mig.

Kommer ägna dagen åt att chilla, sola och bada, tror jag. Ska snart ta cyklarna till en affär som ligger ganska nära här och köpa ännu mer frukt. Det stod en mixer i köket och jag kom med den strålande idén att göra varsin smoothie senare. Att chilla i varsin solstol med en sån i handen, funkar för mig.

What more can I say? Igårkväll lagade Debbie världens godaste lasagne och vi åt den tillsammans med Tim, Akemi, Debbie, Rob och Mauk. Tidigare på dagen blev det lunch där vi ska praktisera. Där beställde de andra in varsin Bloody Mary men eftersom vi inte är 21 kunde vi tyvärr inte beställa någon drink. De tyckte såklart genast synd om oss så de mixade ihop lite margaritas och serverade vin till maten här hemma igår, vi gillade läget. Goda margaritas också!

Btw, ödlor! Det kryllar av ödlor här, haha, sjukt läskiga och sjuuukt snabba!



To do list

- Se Hawaii från helikopter (se valar också, SJUKT)
- Bada med delfiner
- Shoppa sönder
- Gå på hikingrunda
- Padla kajak över till öarna som ni ser på bilderna
- BLI BRUNA!

Kommer tillkomma mer där, känner jag. Nu blir det bilder, enjoooy!


Min frukost idag, säkert askul för er att se, men jag tyckte den var awesome. (Saknar lite frukt)


Var tvungen att lägga ut den här.... Utsikten från vårt rum


En ful ödla


Kommentarer
Postat av: sandra och mother.

vi är inte alls avensjuka, nänä inte alls.

njuuuuuuuuuuuuuuut.

2010-03-08 @ 10:41:41
Postat av: Malena

Härligt! Får nog bli dit vi reser nästa gång! Kanske redan nästa år när Båb fyller nolla, hade varit nice! Ha det så jättebra! Kram Malena

2010-03-08 @ 15:14:00
Postat av: josefin

emelie neeej, ni får inte bada med delfiner! läs detta; http://jossemede.blogg.se/2010/january/the-cove.html#comment



don't do it!

2010-03-08 @ 15:53:48
URL: http://jossemede.blogg.se/
Postat av: Elin

Fan vad kul! är så avundsjuk på er!! har alltid velat simma med delfiner! har en underbar "semester" nu girls och bli inte för bruna! <3

2010-03-09 @ 01:08:49
URL: http://elinforpresident.blogg.se/
Postat av: ellinor

det tog emot att se bilderna. men fyfan vad jag är glad för er skull! hade gjort ALLT för att byta plats. lite maginfluensa och snö vill ni väl ha?

2010-03-09 @ 22:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0