how we get by 3

Vi sitter i skrivande stund pa praktiken och chillar. Har fatt in vara popcorn och vart club-tea sa vi ar nojda. Igar var vi pa tva stora shoppingcenter och det blev en massa fina inkop gjorda, love it! Sitter har och beundrar min nya fina klocka! Annars sa har det inte hant sa mycket sen senast vi uppdaterade. Vi har inte berattat om hunden som Bob (han vi bor hos) har kopt, den heter Jenny och det ar henne ni ser pa bilden har nere. Sjukt sot men sjukt jobbig ibland, haha. Jaja, imorgon hoppas vi pa att vi far ledig och da ska vi till Waikiki Beach och sola tills vi blir svarta. Back to work, laaater dudes!


Kommentarer
Postat av: monika

Hej! Vilken söt hund. Det är en sådan jag vill ha...

Hörredu vad får ni göra på praktiken, (mer än att "chilla"). För ni har väl fått arbetsuppgifter?

Har du pengar kvar efter all shopping?

Kram från Moster.

2010-03-22 @ 12:44:11
Postat av: Emelie

Haha på praktiken introducerar vi deras nya hemsida för

alla medlemmarna på klubben och det är det hela, det blir rätt så mycket tid över till typ Facebook, käka popcorn och sånt. Haha jaja, jag har så jag klarar mig! Hoppas allt är bra i Kiruna! Kram på er!

2010-03-22 @ 19:58:38
URL: http://destinationhawaii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0